Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4jtd гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4jtd гасне

    историята е следната 2 пъти вече се случва колата да гасне в движение в рамките на седмица.четох доста по вапроса но при другите случаи проблема е при подаването на много гас ,а при мин се случи на обороти по инерция загряла на около 60гр. изгасяйки светва чека и пали след минута чека светва но след като запали изгася .първият път като го направи като запалих беше малко тромава първия километър после всичко се оправи.тая сутрин историята се повтори смених филтъра и очаквам резултат но ми се струва че ще е друго.ако има и други патили да споделят
    156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

  • #2
    Горивен филтър задръстен,при мене гаснеше в движение като загрее от датчика на коляновия вал ..После нямаше палене по 1 час !

    Comment


    • #3
      Погледнете как работи регулатора на диагностика.
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #4
        Нафтата случайно да е от ПЕТРОЛ ИЛИ ЛУКОЙЛ???
        Бях пуснал рдна тема, за 15 км колата загасна десетина пъти, след всяко гаснене палеше без проблем...... Оказа се че доста колеги са имали проблема, изчисти датчика на ГНП източи нафтата, сменяй филтъра и каране му е майката

        ---------- Post added at 13:05 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=82351

        Comment


        • #5
          нафтата я источихме една вечер от едни руски тирове бяха чисто нови надали биха карали с помия.двигателите им са с евро незнам си кво.казаха че е шелска.никога съм нямал проблеми с тях.може би просто вече му е дошло времето.зареждал съм от много места приятели тираджии имам много и всеки казва различно явно качеството на горивата дори и в една веригано на отделни места е различно
          156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

          Comment


          • #6
            След смяната на филтъра проблеми вече няма.но за всеки слечай направих диагностика естествено бе записала грешки които след това не се появиха,но това което ме притисни беше показанията на дебитомера при искана стойност 235 той отчиташе 467.цифрите не са точни по спомен ги пиша но разликата беше 200 единици,каква може да е причината.дебитомера е бош на5 месеца,колата си варви добре не пуши разхода бива
            156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

            Comment


            • #7
              Затапен egr

              Sent from my HTC One using Tapatalk
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Това надявам се няма да е проблем,защото имаше грешка егр и дебитомер.надявам се да е от затапването.и има ли вариант от фиатекускан да спра егр
                156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                Comment


                • #9
                  Няма вариант да го спреш през диагностиката.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X